fredag den 11. marts 2016

SPRING ESSENTIALS






Foråret nærmer sig. Selvom, vi stadig har kulde og grå dage i Danmark, så skader det aldrig at tænke på de varmere og mere farverige dage. Her er nogle af mine favoritter til at komme i forårshumør med.
Det første jeg skifter ud, det er min parfume. Jeg bruger normalt meget tunge parfumer om vinteren, mens jeg foretrækker de mere lette parfumer om sommeren. Min all-time favorit parfume er Daisy af Marc by Marc Jacobs, men alle elsker vel den parfume til sommer.
Derudover, så bliver min blush mere lyserød og koralfarvede. Min yndlings til sommeren er af L'oreal og hedder Sandalwood pink.
Mine negle får en mere farverig farve med bikini so teeny og mint candy apple begge af Essie.
Til sidst inden for makeupkategorien er der læbestift, som naturligvis også bliver meget mere pinktonede og koralfarvede. Jeg kan rigtigt godt lide nr. 379 af L'oreal og summer pink som pink pearl fra maybelline New York.
Til sidst, så bliver de tunge duftlys med dufte, som cookies og home sweet home, skiftet ud med nogle blomsterdufte fra Yankee Candles. Jeg elsker fresh cut roses og Garden sweet pea. De dufter så sødt og rigtigt forårsagtigt. 
Kys for i dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar