Hej sweeties
Vejret er koldt det ene øjeblik, og det er varmt det andet. Derfor må jeg klæde mig på efter vejret, hvilket kan være lidt svært, når det stiger mindst ti grader i løbet af dagen. Dagens løsning blev min nye, lækre cardigan fra FOREVER21. Den var måske en smule kold i morges, men den er så behagelig her, hvor det er blevet lidt varmere.
Cardigan'en giver også kjolen et mere chill look, hvor den ellers ville være en lille smule for fanzy til en helt almindelig skoledag.
Kjolen er fra H&M, og den er købt for et par år siden, men den gør sig stadig godt, selvom den efterhånden er blevet en smule for stor.
Kys for nu
//Hey sweeties. The weather is cold one moment, and hot the next one. Therefore, I have to dress after the weather, which can be a bit hard, when it gets a lot warmer during the day. The solution must be my new cardigan from FOREVER21. It might be a bit cold in the morning, but it got better during the day. The cardigan gives the dress a more chill look, where it might be a bit too fanzy for school. The dress is from H&M, and I bought it a few years back, but it's still during fine. Kisses//
Ingen kommentarer:
Send en kommentar