//Jakke // Jumper // Nederdel // Taske // Halskæde // Ring // Handsker // Støvler //
Hej sweeties!
Jeg er rigtig kommet i efterårshumør. Jeg skifter ting ud på mit værelse med nogle mere autumn lignende ting. Jeg hygger, drikker spandevis af té, lytter til efterårsplaylister på spotify og søger på efterårsbilleder på Tumblr. Ikke mindst, så får jeg lavet en masse efterårsshopping, for det er nu, at hele gardaroben skal skiftes fra sommer til efterår. Ind med turtlenecks og de klassiske sorte bukser og ud med almindelig shorts fra sommeren og fine blomsterkjoler.
Jeg elsker denne årstid. Den er altid så hyggelig og farverne uden for er så kønne. Der findes ikke noget bedre, end at gå en tur i skoven, efter bladene er faldet, så man rigtig kan høre dem knase under skoene på én. Jeg må hive nogle af pigerne fra min klasse med ud på kastanjejagt, og så hjem og lave hyggelige kastanjedyr og drikke té, som da man var lille.
Kys for nu
//Hey sweeties. My mood is more than set for fall. I'm drinking lots of tea, listening to autumn playlists on spotiyfy and I am looking at different pictures of leaves and autumn on Tumblr. Last but not least, I am during a lot of fallshopping. In with the turtlenecks and the classical black jeans, and out with shorts and floral dresses. Only to be saved for next summer. I love this time of the year. The colors are so pretty. There is nothing better, than going for a walk in the woods when it's autumn. Kisses//

Ingen kommentarer:
Send en kommentar