søndag den 28. september 2014

SWEET SEVENTEEN



Den lille, rødhårede pige på 1.58 er nu endelig fyldt 17 år. Det blev en dag fyld med lækker kage, lækker mad og dejlige damer om aftenen.
Vi hyggede med en masse Verdi og dejlig musik. Jeg føler, at os piger blev en lille smule tættere efter den aften, og det var pisse hyggeligt.
Der er ingen tvivl om, at de havde det utroligt sjovt med alle deres gaver fra Tiger, deres mange kort. og et lækkert gavekort til Pilgrim til slut. Jeg havde det i hvert fald sjovt med at åbne dem. Fjollede tøser, altså.
Jeg har de sidste dage gået og tænkt over det, at fylde sytten. Det er det sidste år, inden regningerne vil vælte ind. Det er de sidste år inde, jeg lovligt må køre bil. Det er det sidste år af barndommen inden, det hele bliver til virkelighed. Jeg vil nyde det aller sidste år til fulde. Jeg vil nyde, at jeg stadig er barn lidt endnu. Selvom, jeg til tider gerne vil være voksen, og gerne vil kunne gøre alle de ting, som en voksen kan, så sætter jeg også pris på, at det hele ikke er så alvorligt, og at jeg stadig har lidt barn oppe i mit ærme.
Kys kys

//The little girl finally turned 17. I was celebrated with my ladies, cake and Verdi. We had a blast and I got some great gifts. These last couple of days, I have thought about, what it means to be seventeen. It is the last year, before I can drive. The last year before the bills will come flooding in. The last year before reality. I do appreciate, that I am still a child, even though I sometimes wish,I was a adult. Kisses//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar