tirsdag den 23. september 2014
THIS AUTUMN, I WOULD LOVE TO WEAR
Hej damer
Efteråret er for alvor over os. Jamen, det var jo så koldt i morgen. Jeg hundefrøs, da jeg cyklede fra mit hjem og til stationen. Også på FG var der pisse koldt, og jeg måtte flere gange tage min jakke på, hvilket på ingen måde ligner mig. Derfor er det også passende med et blogpost, om hvad jeg kunne tænke mig i efterårsmånederne af fashion og lidt beauty items.
Jeg synes, efteråret er en fascinerende måned, og jeg er vild med den mode, der kommer frem. Om sommeren kan jeg godt være lidt doven, og jeg kommer aldrig rigtig videre end et par shorts og en t-shirt, men når det bliver koldere, så bliver jeg også mere kreativ, hvad tøj angår. Jeg elsker de mørkere farver og store sweaters. Det er også ret hyggeligt, at sidde og drikke té i den første time, for at få varmen efter en længere tur.
Kys for nu
//Hey ladies. It is so cold here i Denmark, so therefore it is the perfect occasion for a template with different clothing and beauty items for autumn. I find autumn very fascinating and I really love the fashion that comes with it. All the darker colors that are very suitable for me. I also get more creative when it comes to clothing. Kisses//
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
.jpg)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar