Hej søde piger
Som jeg skrev i går, var jeg på Tapasbaren for at fejre min fødselsdag. Der har været så meget hype omkring det, så jeg måtte lige se, hvad det hele handlede om, nu hvor jeg havde chancen.
Og, jeg kan fortælle jer, at maden var så lækker. Den ene ret efter den anden blev serveret for os, og det var så lækkert. Jeg kan helt klart anbefale stedet. Små miniburgers, virkelig lækker lufttørret seranoskinke, krydret peberfrugt og en masse andet. Til at slutte det hele af fik vi appelsin sorbet og creme brulee.
Vi fik alle virkelig udfordret vores smagsløg, men det smagte så godt. It is worth all the hype.
Restauranten i sig selv er også virkelig lækker og med et meget morderne præg. Det er samtidig virkelig hyggeligt at sidde derinde og tjenerne er virkelig rare og altid frisk på en samtale. Næste gang, I har noget I skal fejre, så burde I helt klar tage derind.
Kys for nu
//Hey sweet girls. Yesterday, my family and I went to Tapasbaren for my early birthday dinner. There has been a lot of hype about this place, but it is worth it. The food was so, so, so delicious and we really challenged ourselves by trying out new things. If you are ever going to Denmark, you should really visit this place. The food is good, the place is modern and cozy at the same time and the waiters are always ready for a good talk. Kisses//
Ingen kommentarer:
Send en kommentar