lørdag den 13. september 2014

THE WEEKND



Hej sweeties!
Dagen i dag bliver brugt på, at sove ud efter gårdsdagens og nattens fest med klassen m.m. Det var virkelig hyggeligt, og man fik set nogle sider af folk, som man ikke ser i løbet af en skoledag.
En lille bunke blev og sov hjemme hos den sødeste værtinde, Sarah. Det var super hyggeligt med morgenmad og gode snakke.
Tømmermænd har jeg ikke, og har heller aldrig fået dem, men trætheden melder sig hurtigt hos mig dagen derpå. Jeg priser mig lykkelig for, at det ikke er mig, der skal afsted to aftener i træk.
Hele begivenheden resulterede i, at jeg først kom i seng 04:30, og jeg har ikke sovet meget. Men, det er ikke noget, som en pizza og THE WEEKND ikke kan rode bord på. Jeg er enten hoppet med på bølgen med THE WEEKND, og mine yndlingssange er 'Wanderlust' og 'Pretty'. Sangene er så lækre og perfekt til en træt lille Marie-Louise.
Jeg lægger i hvert fald ud med en god start på weekenden.
Kys kys

//Hey sweeties. A party at the sweetest hostest has resulted that I quite tired today. But, it is nothing that a pizza second day in a row and THE WEEKND can't fix. I have finally jumped on THE WEEKND wave. My favs are 'Wanderlust' and 'pretty'. Such great songs and perfect for a little tired Marie-Louise. It has been a great start on the weekend. Kisses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar