Damer, don't dress up for the guys, dress up for yourself. Okay, den pointe tror jeg, vi alle har forstået efterhånden ved at læse diverse artikler, blogposts, blade osv. Men, sagen er, at det er det bedste. Tag noget lækkert lingeri, en dyr fantastisk parfume og dine yndlingssmykker, så er du good to go.
Undertøjet må vi efterlade til fantasien, men resten af tingene er på billedet above. Min fortrukne parfume er Chanel N º 5. Den er så fandens dejlig, og det er ikke til at tage fejl af, når man har den på. Kraftig er den, men det gør intet så længe, det er denne duft.
Mine to yndlingssmykker i øjeblikket er mit sædvanelige ur fra Marc Jacobs i rosaguld. Det er så flot, klassisk og simpelt. Ringen kan jeg ikke give jer nogen nærmere beskrivelse, hvor den er fra, men den er super flot. Den er efterhånden lidt slidt, men for mig gør det intet.
Kys for nu
// Ladies, dress up for youself, not for any man. Put on some smooth lingeri, a good smelling perfume and your favorite jewelry and you are good to go. We will have to leave the lingeri to the imagination, but my favorite perfume lately has been the Chanel N º 5 perfume. The watch is in rosegold and from Marc Jacobs. I don't know where the ring is from, but I do know, that I love it. Kisses//
Ingen kommentarer:
Send en kommentar