torsdag den 15. januar 2015

LÆKRE HUDPRODUKTER - THE BODY SHOP







Lækre hudprodukter er, efter min mening, et must. Især om vinteren. Min hud er meget anderledes her om vinteren, end den er om sommeren. Jeg gætter på, at de fleste har det på samme måde. 
Jeg kan ikke helt forklare, hvad det er, der går galt, men noget er det. Jeg går derfor også ekstra meget op i hudpleje på denne tid.

Jeg var for en uges tid siden nede i The Body Shop efter en god ansigtsmaske. Jeg havde lavet lidt research hjemmefra. Jeg kiggede lidt rundt dernede. Men jeg var stadig meget usikker. Indtil jeg tog en beslutning. At give det en chance. Jeg kan lave al den research jeg vil, men jeg kan kun finde ud af, hvorvidt det egentlig virker, ved at prøve det selv. 

Den første hedder "Blue corn 3-1 deep cleansing mask". Og, som titlen siger, så er den virkelig blå. Den er så lækker. Den fjerner bogstavlig talt en stor del af din urenheder overnight. Det er ikke en mirakelkur, og den fjerner ikke de største bumser, men den formindsker dem. Resten må man klare over tid og med en sund kost. 
Masken har fået 5/5 stjerner på deres hjemmeside, så jeg kan ikke være den eneste, der er tilfreds. Den er en super god kombi med den anden ansigtsmaske. 

Den anden hedder "Honey and oat 3 in 1 scrub mask". Også denne er rimelig god. Jeg fik af vide af ekspedienten, at masken ville være en god kombi med den anden. Med det menes, at man tager den ene den ene uge, og man tager den anden en anden uge. Duften er god. Konsistensen er lækker.
Den virker på den måde, at huden bliver babyblød og virkelig frisk at se på. Det er derfor ikke en maske, du skal bruge, hvis du klargøre din hud. Du skal tværtimod bruge den, for at give din hud mere glød. Det er vel egentlig også derfor, at det er en god kombi.

Kys for nu

// I bought these two facial masks about a week ago from The Body Shop. The blue one is called 'Blue corn 3-1 cleansing mask'. It is a really good mask for clearing up your skin. It actually decrease the amount of red and dark spots in your face overnight. It is no miracle mask, but it is really great. 
The second one is called 'honey and oat 3 in 1 scrub mask'. This one is for giving you skin a perfect glow. I would recommend using both mask. You will use one mask one week and the other mask the second week. In that way you will switch back and forth to get the perfect skin. Both mask are really affordable and they actually work, which is the most impressing part. Kisses//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar