Er jeg den eneste, der kan høre Britney Spears' sang 'Oops, I did it again' spille inde i hovedet hver gang, man klikker en ny lækker sag hjem?
Hvis I ikke skulle have gættet det på titlen eller på det middelmådige intro, så har jeg købt en ny ting hjem til samlingen. Det er en lækker bodystocking (klik!!!) fra ASOS. Jeg kunne ikke modstå den. Jeg har længe gået og ledt efter den perfekte bodystocking, der ikke er helt kedelig, men også ikke viser aaalt for meget kavalergang, hvilket de fleste gør. Jeg synes somehow, at det er mere okay at vise mave og ryg en kavalergang. Hvor det kommer fra, må Guderne vide...
Anyways, grunden til de to forskellige og til dels forvirrende farver er, at de kun havde ét billede af bodystockingen i sort. Jeg synes bare, den virkede flottere i sort. Da jeg er lige så bleg som en snebold, så vil min mave nærmest skinne, da den er så hvid. Det er lækkert, ja, haha!
Men, jeg har bestilt den hjem i sort. Flottere, mere klassisk, mest mig. Jeg glæder mig til den kommer. Den kostede lidt under 200,- hvilke og var inde for den prisklasse, som jeg helst vil bruge penge på.
Kys for nu
// 'Oops, I did it again' is playing on repeat every single time, I shop. Just me? Okaaay.. I you haven't already guessed it, I bought this beautiful bodystocking (click!!!) from ASOS. I bought it in black, but ASOS only had one picture of the black and I didn't quite think, that it was enough. It was a bit under 200 DKK which was the perfect price range for the item. Kisses//

Ingen kommentarer:
Send en kommentar