Se, hvilken skat der kom hjem til mig i går aftes. Naked3 paletten er endelig blevet en del af min lille samling. Den er bestilt fra Magasin til 265. Den var desværre på tilbud og koster derfor nu 365.
Den er virkelig god. Jeg havde egentlig troet, at paletten vil være meget overvurderet, for man har hørt rigtigt meget om den forskellige steder. Derfor måtte det være for godt til at være sandt.
Jeg har dog kun prøvet den én gang, så min holdning her kan sagtens være lettere forhastet. Men, som titlen hedder, så er det mit førstehånds indtryk, og det er derfor den måske for første udkast, virker bedre end hvad den egentlig er, men jeg er rimelig tilfreds.
Udseendet på paletten er virkelig lækker. Jeg er vild med, at den ikke er lige så glat og almindelig, som de andre, men at den har noget mønster, der gør den lidt speciel. Den vejer bogstavlig talt intet. Den er så let, desværre er den jo også ret bred og lidt lang, så hvis man vil have den med i tasken, vil jeg foreslå at købe de mindre versioner af de to andre.
// This baby just arrived last night. The Naked3 palette. I am so happy about it. The colors are so beautiful and I really like the pattern in the front. It makes it super different than the other ones. Kisses//
Ingen kommentarer:
Send en kommentar