All black har fået en vis kærlighed i mit hjerte. Den tidsløse farve er perfekt til alle lejligheder. Baghaven er også blevet til en fast location, men for at være ærlig, så er der ikke så mange fede locations i nærheden af mig, så baghaven ser lige pludselig ret dejlig ud.
Trøjen er fra PIECES og købt for en halvtredser. Jeg elsker virkleig udsalg. (!!!)
Jeg kan godt sige, det var koldt at skyde disse billeder. Hvad man ikke gør for bloggen og jer læsere. Men, jeg tog mig sammen. Smed trøjen og hoppede ud i det kolde vejr indtil jeg sagde, nu kan jeg ikke mere. Jeg vil ind og have té, som jeg sidder og drikker lige nu. Women's tea fra Yogi Tea. Lækkert, I skulle prøve den!
Gym i morgen. Jeg glæder mig. Jeg frygter det. Eksamen i AP. Skræmmende, dejligt at det næsten er overstået. Aldrig, aldrig mere latin. Yes baby! Men inden da skal jeg sidde og svede over opgaverne. Bagefter kan jeg juble lige indtil jeg får mine karakterere. Skidt pyt. Jeg har allerede scoret én god karakter på eksamensbeviset. Lækkert.
//All black has gotten a special place in my heart. It is just perfect for every occasion. The backyard has also become one of my favorite places to shoot some pictures, as there aren't many great places where I live and suddenly, the backyard seems beautiful. It was a really cold experience to shoot the pictures. What I don't do for this blog and for you.
Back to school tomorrow. Finals. No more latin afterwards. Yes baby. Kisses//




Ingen kommentarer:
Send en kommentar