2014 er nu fløjet forbi os, og vi er alle sprunget ind i det nye år. Nogle mere "heldige" end andre, og her refererer jeg til alle ulykkerne, der skete nytårsaften. En dejlig, men også meget farlig tid. Jeg kender ikke selv nogle, der er kommet til skade. Eller også vil de ikke komme frem med det, endnu.
Dagen blev brugt med at farte lidt rundt efter sushi (!!!) og nogle andre småting, så alt kunne være perfekt til om aftenen. Mor gav da også en kop kaffe, hvilket jeg på ingen måde skal klage over.
Tøjet var stille og roligt. Velvettop fra FOREVER21, busker i modellen molly fra Gina Tricot og sko fra Vagabond, men dem har I efterhånden set så mange gange før.
Jeg skiftede selvfølgelig til noget mere fancy om aftenen, men det hele fine tøj blev det på ingen måde. En sort, basic kjole fra H&M var, hvad jeg kunne hoste op med i går. Men, det gjorde ikke så meget, for jeg havde ikke det store planlagt. En stille og rolig aften med mine forældre. Champagne, sushi og sjove gaver. Nytårsaften slår aldrig fejl i det lille hjem.
// 2014 has flown by and we have all jumped in the new year. Yesterday was spend by buying sushi and a cup of coffee with my mom. The outfit was nothing special. Velvettop from FOREVER21, black jeans from Gina Tricot and shoes from Vagabond. I changed for something more fancy later. Just a basic black dress as the evening was spend with my parents. New Years Eve never goes wrong. Kisses//
Ingen kommentarer:
Send en kommentar