Nu har vi/jeg efterhånden haft juleferie et lille stykke tid. Det er rart, for man kommer væk fra tumulterne fra gym med opgaver, mange lektier og tidlige morgener. Derfor er det altid rart, at komme væk, holde fri og bare nyde livet.
Juleferien bringer desværre altid mange aftaler med julefrokoster og træningen, der skal holdes ved lige. Julesul? No, thank you. Når jeg så endelig får et øjeblik for mig selv, så bliver der slappet maks af med nogle hyggelige film, serier eller blade som vist på billedet. Bladende fungerer forresten også udemærket som bordskånere, når de er læst. Spøg til side.
Der findes ikke noget bedre, end at købe et nyt blad eller finde et gammelt frem og læse det. Jeg føler mig altid så afslappet, når jeg er i gang med et. Der er bare noget ved det. Hjernen tænker ikke på alt det, der mangler at blive gjort eller som gik galt. Den fokuserer mere på tøjet i bladet, de lækre opskrifter og tips. Derfor kan blade helt klart anbefales, når man trænger til maks afslapning.
// I have been on holiday for a while now, which is super nice. I am just enjoying life and relaxing. But, christmas holiday always brings a lot of appointments. So, when I do get some time for myself, I like to read a magazine and just relax. When I do so, I don't really focus on the things I should do or what went wrong that day. My mind only focuses on the clothing, the lovely recipes or whatever to be found in the magazine. I will therefore def. recommend a magazine for relaxation. Kisses//
Ingen kommentarer:
Send en kommentar