Så er de klassiske outfit-i-sneen billeder også nået til denne blog. Jeg valgte derfor med tanke, at smutte i et klassisk all-black outfit med et twist. Twistet er måske lidt utydeligt på billedet, men trøjen er af velour, som er så dejligt.
Det sorte tøj og den hvide sne skaber sammen en dejlig kontrast og en lidt lækker effekt. Derfor var det jo også smukt, at vejret var med mig i nat, så jeg kunne fuldføre mit længe ventede outfit idé. Om det så også er i orden, er op til individet selv, men jeg kan ogå lide tøjet.
Jeg venter stadig på, at jakken får et mere slidt og lidt mere vintageagtigt look, men jeg syntes ikke, min store, grå jakke passede til dette look. Det gør i realiteten heller ikke, at den er lidt shiny til dette look, så der kommer nogle forskellige nuancer af sort ind i billedet.
Kys for nu!
// I jumped in this all-black outfit and went out in the snow to shoot a couple of wintery pictures today. I really love the contrast, that the black and the whites make. It also creates a really nice effect. Or so I think. I am stilling waiting for the leatherjacket to get a little more vintage, but for now it gives different shades of black, which I really like. Kisses //
Ingen kommentarer:
Send en kommentar