(Hvis jeg ikke har sagt det før, så er jeg ked af billedkvaliteten. Den ændre sig, når jeg uploader dem her)
Jeg håber dem af jer, der har ferie, at I nyder jeres ferie. Det gør jeg!
I lørdags tog jeg med min mor i Normal. Mange er nok godt klar over, at der er kommet en Normal i Ballerup, hvilket er mega lækkert og produkterne er så billige. Derfor en lille cafétur efterfølgende selvfølgelig obligatorisk. Når jeg skal på cafétur i modsætningen til, hvis jeg bare skulle i Normal, så skal jeg straks dresse up. Der går en messy bun, no makeup osv. ikke. Jeg var iført denne dejlige sweaterdress fra Vero Moda. Den er dog købt over Nelly til halv pris. (Gud, hvor jeg elsker Nelly.) Støvlerne er mine gamle, slidte Vagabondstøvler, men de er bare så behagelige.
Jeg fik da brugt en del penge i Normal, men når tingene er så billige og jeg har mange mangler, så skal der lige spenderes lidt. Jeg havde sågar lavet en liste inden, så jeg ikke ville komme til at købe al for meget bras hvilket heller ikke var tilfældet.
// This saturday I went to a shop called 'Normal' were almost everything is half price or more. As I was supposed to eat out afterwards, I felt like I had to dress up a bit. The dress is from Vero Moda and it is bought through Nelly as it was half price. The boots are from Vagabond and I bought them a few years back, but they are still so comfortable. I did spend a bit in Normal, but I had a lot of almost empty products to stock up on. Kisses//
Ingen kommentarer:
Send en kommentar