De sidste par dage er, mod min vilje, blevet tilbragt i sengen. Jeg har desværre fået en allergisk reaktion på noget makeupfjerner, så hele mit ansigt har været hævet, rødt og det har kløet. Det har kort sagt været en meget ubehagelig oplevelse, men det er heldigvis under forbedring.
Jeg har derfor fået lyttet til en masse dejligt musik, der har kunne løfte mit humør bare en lille smule. Nogle af mine yndlings er dem, jeg har inkluderet i dette indlæg. Jeg har selvfølgelig måtte inkluderer 'Earned it' af The Weeknd, for jeg glæder mig sammen med resten af verden tit, at det bliver min tur i biografen sammen med Mr. Christian Grey (haps).
//The last days have been spend in bed, because of an allergic reaction to some makeupremover. My face has been red and itchy. It is luckily under improvement now. I have therefore listened to a lot of music, that I have chosen to share with you. Kisses//
Ingen kommentarer:
Send en kommentar