onsdag den 18. februar 2015

LOVELY ONSDAG




Dagen har været skøn. FG har været lukket, så alle har haft fri. Jeg har virkelig nydt det. Jeg sovet længe midt på ugen uden at fylde skyld, for man pjækker jo ikke, og man er heller ikke nede over at være syg. Det er fantastisk. Jeg har lavet lidt af hvert. Jeg har shoppet beauty og andet lækkert med mammi. Jeg har spillet Sims2. (Vi har alle vores perioder.) Turen forbi Netflix og One Tree Hill har også været nødvendigt. Den daglige dosis måtte komme. Jeg har til og med også løbet 5 km. Det er første gang siden, jeg kom til skade med min ryg, hvilket er et kæmpe skridt for mig. Nu håber jeg snart på, at jeg er tilbage til de længere distancer igen. 
Det er altid dejligt med en afslappende dag hist og her og en mulighed for at sove længe på andre tidspunkter end weekender og ferier. Det giver alligevel et eller andet, og man kommer altid frisk tilbage.

// It has been a great day today. My school was closed, so everyone got a day off. I have been buying some beauty related stuff with my mom, I have played the Sims2, we all know it. I have watched One Tree Hill on Netflix and I even ran 5 km. It has been the first time, since I hurt my back nine months ago. Hopefully I will be able to run 10 soon//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar