Dagene bliver brugt i sengen med piller, té og en masse vand. Sygdommen har ramt mig. Heldigvis, så er min mor også syg, så vi kan skiftevis pleje hinanden efter hvem, der har den højeste feber. Jeg hader at være syg. Jeg hader det virkelig. Jeg føler, jeg går glip af hele verden. Der er venner, der skal ses, løbeture, der skal løbes, oplevelser, der skal opleves og grænser, der skal afprøves. Jeg føler, at tiden står stille, og af en med krudt et vis sted, så er det lettere problematisk.
Min mor giver i aften pizza i håb om, at få noget ned i min mave, og hvem kan sige nej til en lækker vegetarpizza? Jeg kan i hvertfald ikke.
Jeg har efter hundrede forsøg prøvet at se 'Pretty little liars'. Lad os håbe, at der går mere end en halv sæson, før jeg endnu en gang går død i den. Måske er det bare ikke min smag, så hvorfor fortsætter jeg egentlig? Jeg vil vel bare gerne ved en del af det fællesskab, så jeg sammen med damerne kan diskutere vores teorier om, hvem A er.
Jeg vil krydse fingre for, at jeg igen i morgen kan se de mange smukke mennesker på FG.
// The days are being spend ind bed. Caught the flu or something similar. Luckly, my mom is sick as well, so we can take care of each other. I hate being sick. I feel like, I am missing out on many great opportunities. I am still trying to watch 'Pretty little liars'. Let's just hope, that I won't get bored after half a season as I usually do. Maybe it is just not in the cards for me, so why do I keep on trying to watch it? I guess, I want to be a part of something, so I can discuss our theories about A too. We all want to be a part of something, right?
I am keeping my fingers crossed, so I can see a those beautiful people on FG tomorrow//

Ingen kommentarer:
Send en kommentar