mandag den 2. marts 2015

EN TUR I FORÅRSVEJRET










For et par dage siden, i den kolde vintermåned, Februar, var min mor og jeg ude for at gå en tur. Solen skinnede og de fugle, der er kommet tilbage, de pippede. Det var derfor den perfekte mulighed for, at vise jer min nye jakke fra H&M. Jeg skulle af med små 399,99,- for den, men jeg manglede lidt en forårsjakke. Jeg synes hurtigt, en lædderjakke bliver lidt for varmt, så en lille sag som denne, var dejlig. Indtil, vejret bliver lidt varmere, så fungerer den ret godt som en ekstra jakke, da FG godt kan være rimelig koldt. 

Når det kommer til min sygdom, så ligger jeg desværre stadig herhjemme. Jeg har været så uheldig at få influenza. Serier i an mas, masser af vand og min dejlige dyne. Det er pretty much mit liv lige nu, men nu kan det kun gå fremad, så jeg kan komme tilbage til mine elskede rutiner, som I efterhånden har hørt alt for meget om.

// I couple of days ago, I was taking a walk with my mom in the lovely weather. The sun was shining and the birds were singing. It was the perfect opportunity to show you my new jacket from H&M. I had to give 399,99 DKK for it, but I was really in need for a new jacket. When it comes to the flu, I am still sick. I am watching a ton of series and drinking lots of water. It can only get better from now, so I can get back to my lovely routines, that you have heard so much about before //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar