Om lørdagen er der rig mulighed for lidt kvalitid med både min mor og København. Vi lagde ud med en lang togtur (uden kaffe!!) mod København. Snakken gik og vi skulle snart af. Derefter gik vi mod nationalmuseet.
Jeg fylder 18 i år, og jeg er stadig pisse bange for mumier, og har heller aldrig været på den afdeling af Nationalmuseet, hvor man kan se dem. Jeg var derfor kommet til det punkt, hvor jeg var lidt flov over det. Jeg, som ellers elsker historie i alle afskygninger, og som synes oldtidens Egypten er så interessant, havde aldrig set en mumie. Noget måtte gøres, så det blev til en lille tur, hvor der skulle overskrides nogle/mange grænser. Jeg er vel i bund og grund et skræmt lille pjevs. Der er ingen der ved, hvor det kommer fra. Jeg kom helskindet igennem det hele, og vi fejrede det med en lækker vegetar frokost på Wanna-B og en gåtur ned ad strøget for at ende på Starbucks. Mit daglige koffeinkick måtte komme på et eller andet tidspunkt. Var der nogle, der sagde afhængig? Ej, den debat må vi tage en anden dag.
Jeg elsker København, og jeg føler aldrig, at jeg kan blive helt mæt. Der er altid noget nyt eller anderledes derinde, som skal opdages. Så er der også generelt pisse hyggeligt.
Kys for nu
//Yesterday, my mom and I took a trip to Copenhagen. We went the national museeum of Denmark. I am turning 18 this year, and I am still terrified of mummies, so I had to cross some lines and actually see some, to get over my fear. It wasn't that bad after all, and they didn't suddenly wake up and break the glass. I blame the movies. Afterwards, we went out to eat at Wanna-B, we then walked down Strøget end ended up at Starbucks. I need my daily kick of caffein. Did anyone say addict? I love Copenhagen. I feel like there is always something new or different, there needs to be discovered. Kisses//



Ingen kommentarer:
Send en kommentar