Vejret er lækkert. Solen er fremme. Varmen halter lidt, men den kommer vel inden længe, right? Derfor var det vel obligatorisk at tage nogle outfit billeder af tøj, som I har set så mange gange før, men jeg kan vel i bund og grund ikke lade være i dette lækre vejr.
Hele vinteren går mine tanker på: "Hvilken trøje kan jeg holde varmen i hele dagen?". Når går mine tanker efterhånden på: "Hvilken trøje er pæn?" - jeg elsker, når vi kommer til det punkt. Væk med sweaters. De er dejlige i starten, men efter jul bliver det for meget, og jeg vil gerne kunne gå i toppe og t-shirts igen.
Åh, bliv nu sommer hurtigt.
// The weather is wonderful. The sun is out. The heat is a bit behind, but it'll be here soon, right? I therefore had to take the mandatory outfit picture for the blog. For the entire winter, I walk around, thinking: "Which shirt is going to keep me warm?". Now it's more like: "Which shirt looks nice?". Put the sweaters away. They are great in the beginning, but after christmas it gets a bit boring, and then I'd like to wear tops and t-shirts again. Kisses //
Ingen kommentarer:
Send en kommentar