søndag den 22. marts 2015

WHEN THE SUN SHINES




Vejret er lækkert. Solen er fremme. Varmen halter lidt, men den kommer vel inden længe, right? Derfor var det vel obligatorisk at tage nogle outfit billeder af tøj, som I har set så mange gange før, men jeg kan vel i bund og grund ikke lade være i dette lækre vejr. 
Hele vinteren går mine tanker på: "Hvilken trøje kan jeg holde varmen i hele dagen?". Når går mine tanker efterhånden på: "Hvilken trøje er pæn?" - jeg elsker, når vi kommer til det punkt. Væk med sweaters. De er dejlige i starten, men efter jul bliver det for meget, og jeg vil gerne kunne gå i toppe og t-shirts igen.
Åh, bliv nu sommer hurtigt. 

// The weather is wonderful. The sun is out. The heat is a bit behind, but it'll be here soon, right? I therefore had to take the mandatory outfit picture for the blog. For the entire winter, I walk around, thinking: "Which shirt is going to keep me warm?". Now it's more like: "Which shirt looks nice?". Put the sweaters away. They are great in the beginning, but after christmas it gets a bit boring, and then I'd like to wear tops and t-shirts again. Kisses //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar