onsdag den 1. april 2015

CHEERS TO EASTER


Godmorgen søde læsere. Jeg sidder her og nyder min morgenkaffe og ser nogle YouTube video'er i bedste Marie-Louise-stil. Jeg elsker de lange morgener, hvor jeg ikke skal tvinge mig selv til at stå ud ad sengen. Jeg hopper bare ud, farter ned og laver kaffe + morgenmad, og så direkte tilbage til sengen, hvor jeg bliver godt en times tid. Dovenskab længe leve. Der bliver jeg så til the very last minute, hvor jeg virkelig føler, at nu er det altså tid.

I dag står den på træning med min mammi. Grundet en knæskade, har jeg tvunget hende ned i FitnessWorld med mig, så hun kan træne det op, og hun siger, at det virker, men det skal ens' mor jo sige, right? Mens hun går på løbebåndet, så vil jeg tæske lidt skulder og triceps. De har også brug for en ordentlig omgang. Efterfølgende har min mor inviteret mig på Vivaldi, og det siger jeg da ikke 'nej' til. Lækker mad og de bliver ikke sure, når man siger 'ingen kød'. Det er hårdt at være vegetar en gang i mellem. Bagefter er det hjem, hvor der ligger en god bog og venter på mig. Jeg forvandler mig ind til den største læsehest i ferierne, for der har jeg rent faktisk tid til, at begrave mig ned i den ene bog efter den anden.

//Good morning dear readers. I'm just enjoyning my morning coffee and watching YouTube videos. I love long mornings, where you don't have to force yourself out of bed. I will go voluntary to get some food, because I will be going straight back to bed afterwards and watch some YouTube or Netflix. 
Today, I will go to the gym with my mom. She will be walking and I will be pushing my shoulders and triceps to the limit. Afterwards, we will go out to eat to the only place, they do not get mad about me not wanting meat in my food. It is hard being a vegetarian at times.  Then I will go home, where a book is waiting for me. I turn into this magical reader, when I'm on break. I actually have time to read there, and time is not something I usually have much of. Kisses//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar