Long time, no chat. Den seneste tid har været rimelig heftig med en masse bolde i luften. Det har desværre måtte gå ud over bloggen, men jeg har et lille indlæg parat til jer nu. Kvaliteten er desværre rimelig øv, men nogle gange må man bide i det sure æble, og jeg skal da godt nok ikke have mit kamera til at blive ødelagt eller stjålet.
Billederne er taget fra den sidste og mest hæmningsløse fest på FG. Rave. Det var en skide fed fest, men det lidt ærligt at det hele er slut. Det var de fester for i år og om kort tid er det læseferie. 3g'erne skal videre og jeg bliver 2g'er. Der kommer en masse nyt sutter om få måneder. Jamen, det hele går bare så stærkt, men den snak må vente til et helt andet indlæg.
Denne fest var en god måde at tage afsked med 3g'erne, for det var deres sidste fest som gymnasieelever, så de gav den naturligvis gas.
Kys
// Long time, no chat. I have been so busy these last couple of weeks. Unfortunately, the blog have had to suffer, but I do have a little blogpost ready for you. The quality of the pictures are really bad, but sometimes you have to get over with it. I don't want my camera to get broken or stolen. These pictures have been taken from the last party at FG this year. In a couple of days we are saying goodbye to the seniors, I will be a junior and the freshmen will be arriving soon, but that will be in a whole other blogpost. Kisses//

.jpg)


Ingen kommentarer:
Send en kommentar