lørdag den 4. april 2015

THE GREY DRESS











Hej søde læsere!
Gårsdagen blev brugt på en hyggelig påskefrokost med familien. Der var dømt lækker mad og en god omgang bordfodbold, hvor min onkel og jeg tævede de andre.
Det var en hyggelig lille forsamling, og snakken gik om alt mellem himmel og jord, som det nu gør, når man ikke ser hinanden særlig tit.
Mit outfit bestod af en grå kjole fra Vero Moda, mine støvler fra H&M og en jakke fra H&M. Jakken var dog ikke en del af det egentlig outfit, men jeg syntes den passede bedre til tøjet, end min lyserøde jakke gjorde. Skoene røg hurtigt af, da jeg åbenbart havde fået en sten under sokken, så det gjorde rimeligt ondt at gå 3 km fra stationen og hen til min Onkel.
Kram herfra

//Hey sweeties. Yesterday, I had lunch with my family in celebration of easter. Delicious food and a great vibe. My outfit consisted of a grey dress from Vero Moda, a jacket from H&M and some boots from H&M. They are normally really comfortable to walk in, but a little stone snuck into my shoe and down in my sock, so my foot really hurt by the time I got to my uncles. Kisses//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar