lørdag den 19. marts 2016

MACBOOK PRO



Så skete det også for mig - min elskede mac gik i stykker.. Den har været med mig mange steder, og jeg har passet godt på den. Det sidste stykke tid har den simpelthen bare ikke fungeret optimalt, og jeg har endt med at måtte genstarte den tre gange i timen. Jeg tænkte lidt over, om jeg skulle sende den til reparation eller ej, men da jeg egentlig hellere har ville have en MacBook Pro i stedet for en Air i et stykke tid, så tænkte jeg, at det måtte være et tegn.
Jeg måtte spendere på denne skat. Jeg er så glad for den, og det gør det så meget nemmere at blogge og at få lavet sine ting ordentligt og hurtigere.
Det eneste, jeg kommer til at savne, er at en air bare vejer så meget mindre end en pro, men ellers er jeg lykkelig. Jeg må bare være forberedt på, at tasken lige bliver dét tungere.
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar