mandag den 21. marts 2016

MY ELVITAL


Når det kommer til mit hår, så går jeg meget op i, hvilke produkter jeg bruger til det. Jeg holder altid øje med, hvordan mit hår har det, så jeg ved, hvilke produkter der skal bruges. Er mit hår skadet - så bruger jeg produkter til skadet hår. Er mit hår fladt - så bruger jeg produkter, der kan give det lidt volumen. Jeg har på det sidste lagt mærke til, at mit hår er meget tørt, så jeg har gået og kigget lidt på nogle produkter, der kunne hjælpe med at gøre det mere blødt.
L'oreal har jo lavet elvital serien, der består af 5 forskellige varianter: Nutri-Gloss Luminizer, Anti-Breaking repairing shampoo, Color-Vive shampoo, Extraordinary Oil Nourishing shampoo og Fibralogy hair thickening shampoo. De gør naturlig hver især noget forskelligt og lækkert for håret.
Jeg tænkte, at det ville være oplagt at fortælle jer om My Elvital, da der har floreret en masse blogposts, instaposts, facebookposts og posts på andre medier om det, for der er virkelig noget om snakken!

Jeg tog denne test - her - og fandt ud af, at jeg naturligvis skulle købe Extraordinary Oil Nourishing shampoo, så jeg kunne få det bløde hår, jeg har ville have hele vinterperioden, som har været så hård ved mit hår. 
Den helt almindelige shampoo var desværre udsolgt, men man kan også få cremeshampooen i samme linje, og den fungerer så godt. Jeg er i hvert fald blevet meget glad for den, og allerede efter første gang virkede det. Jeg gik, uden pis, rundt til folk og bad dem om at røre ved mit hår, fordi det var blevet så blødt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar