torsdag den 24. marts 2016

BURNED ORANGE





Sikke et dejligt vejr i dag. Jeg bliver simpelthen så glad i låget, når solen titter frem. Det er så rart, for nu kan vi, forhåbentligt, efterhånden se frem til nogle varmere dage, for det synes jeg i aller højeste grad, at vi fortjener! 
Vi har i dag haft gæster til en lækker påskefrokost, hvor der blev spist en masse dejlig mad (og chokoladeæg). Det er altid så hyggeligt, når familien samles over en gang god mad og en masse gode historier. 
Huset er pyntet op med en masse små kyllinger, æg og lam i farverne gul og lysegrøn. Når huset ser sådan ud, så ved man også bare, at det er påske. Så kommer alle helligdagene og så læseferien/sommerferien. Jeg glæder mig så meget til, at jeg har været oppe til den sidste eksamen i år og bare kan nyde sommeren samt slappe maks af. 

Trøjen jeg har på er fra Gina Tricot og har en flot brændt orange farve. Den er vel egentlig mere suitable til efteråret, men jeg elsker bare at have den på, for jeg føler mig så feminin i den. 
Jeg ved ikke, om den stadig kan fåes, for den er købt i Berlin i efterårsferien. 
Bukserne er helt almindelige sorte i modellen molly fra Gina Tricot - som altid.
Skoene er fra H&M og kan evenutelt stadig fåes i butikkerne. Jeg er ikke helt sikker. 
Knus! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar