lørdag den 11. juni 2016

SPRØDE TONER #ROS16


ROS16 - PLAYLISTE

I år er det første gang, at jeg skal på Roskildefestival og jeg tænkte derfor, at det ville være passende, hvis jeg lavede et indlæg med musik, som jeg glæder mig til at høre.
Jeg tager naturligvis også derhen for stemningens skyld og for at være sammen med venner og kærester, men det er også året, hvor der kommer mange fede kunstnere.
Jeg har en meget bred musiksmag, så der skulle derfor meget gerne være lidt for enhver smag. Jeg lidt af et metalhoved og jeg var for nyligt inde og se Halestorm, hvilket der kommer et indlæg med snart. Derfor skal jeg ind og lytte til både Ghost og Bring me the horizon.
Red Hot Chili Peppers glæder jeg mig også super meget til at høre - det bliver så fedt.
CHVRCHES er et band, som jeg for nyligt har fået øjnene op for, så da jeg så, at de skulle spille på Ros, så blev jeg så lykkelig.
Resten af artisterne kan I klikke ind og lytte til på linket under billedet.
Vi ses







Ingen kommentarer:

Send en kommentar