lørdag den 18. juni 2016

HALESTORM LIVE IN CONCERT




Hej guys!
Som nævnt i mit sidste indlæg, så var jeg få nyligt inde og rocke til Halestorm. Koncerten foregik i Amager Bio, hvilke var det perfekte sted, at holde sådan en koncert.
Det var første gang, at jeg var til en Heavy Metal koncer og det var virkelig en fed oplevelse. Alle var ét med musikken og alle nød det. Jeg var ikke helt sikker over, hvad jeg gik ind til, da jeg købte billetterne, men der var virkelig folk af alle typer derinde. Jeg så langhårede headbangers med øl i hånde og kvinder i stiletter og pencilskirts. Det var faktisk ret nice.
Forsangeren var så god live og hun har virkelig en fantastisk stemme, hvilket publikum fik lov til at høre, da hun sang Dear Daughter.
De spillede alle deres bedste sange plus nogle sange fra før, at de udgav deres album - jeg elsker, når bands og artister gør det.
Det var et britisk band, der varmede op for Halestorm - Raveneye. De er så nice og jeg har lyttet til deres musik på spotify siden.
Hvis I nogensiden får muligheden for at høre enten Raveneye eller Halestorm, så kan jeg kun anbefale det, for det er den fedeste oplevelse.
Det skal lige siges, at jeg kun havde min Iphone med derind, så I må nøjes med "jeg-stod-langt-væk-så-jeg-zoomed-ind" - kvalitet, sorry!
Vi ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar