lørdag den 9. juli 2016

#ROS16 - DOS AND DON'TS


Jeg indtog i år Roskilde Festival for aller første gang. Dermed har jeg også erfarret mig et par ting, som jeg gerne vil dele med jer. Nogle af tingene er prøvet på egen hud og andre er mine venner og bekendte, der har måtte igennem det.

Do tag masser af solcreme og aftersun med, for du tilbringer super mange timer ude i solen hver eneste dag. Don't bare smid den ind i teltet. Den ender sikkert under et liggeunderlag og det er sikkert din kærestes eller venindes..

Do tag nogle billige solbriller med, for de går sikkert i stykker, fordi du skal lege karlsmart, når du er fuld.

Don't stjæl fra andres camps eller spræt telte op. Det er blevet lidt af en dille at stjæle fra andres camps. Heldigvis, så har der ikke været super mange telttyverier i år. Da jeg var taget afsted lørdagmorgen, blev min kæreste der til om aftenen, og han kom tilbage til at opsprættet telt. Der blev heldigvis ikke stjålet noget, men det er stadig skide dårlig stil. Do husk at sætte en lås på teltet inden, at I forlader campen, for så kan værdierne erstattes.

Do drik en masse kolde øl og skrig med på sangene fra jeres anlæg. Don't skrig så højt at du mister stemmen i løbet af de første dage.

Do scor i løbet af de første dage på festivalen, hvor folk stadig er forholdsvist rene. Roskilde Festival er et sted, hvor folk slækker lidt på renligheden og dropper badet. Don't scor så mange i fuld tilstand, at du ender op med en ubehagelig kløen og en tur til lægen.

Don't medbring værdigenstande, for du mister det sikkert i fuld tilstand. Du vil sikkert græde og det dukker ikke op derhjemme hos mor igen. Don't medbring for meget lort, for du kommer ikke engang til at bruge 1/3 af det. Jeg taler af erfaring.

Vi ses, guys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar