onsdag den 31. august 2016

FØDSELSDAGSØNSKER

Birthday wishes pt 2



Min fødselsdag nærmer sig efterhånden og om blot 26 dage, så fylder jeg 19 år! Jeg tænkte derfor, at det ville være passende med lidt birthday wishes. 
Jeg kan lige så godt være ærlig. Jeg har simpelthen været SÅ blank, da jeg skulle lave en ønskeliste, for jeg aner simpelthen ikke, hvad jeg gerne vil have. Jeg føler, at jeg har, hvad jeg har brug for og at resten kommer hen ad vejen. Derfor har min primære tanke været: "Hmm, det ville da være meget rart at have". Haha, jeg føler bare lidt, at jo ældre jeg bliver, jo sværere bliver det at finde på nogle gode fødselsdagsønsker. Måske er jeg ikke den eneste?
Meget af det er makeup, for jeg føler, at jeg altid kan bruge mere makeup. De sidste ting er en kogebog og en bagebog. Jeg elsker, at stå i et køkken, så det ville da været rart med nogle bøger dertil. Så har jeg også lidt til, når jeg flytter hjemme fra en skønne dag.
Haha, vi ses! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar