lørdag den 27. august 2016

BODYLAB SAMLING


Jeg tænkte, at det efterhånden var på tide, at jeg lavede et indlæg vedrørende mine produkter fra Bodylab (selvom, at jeg har fået mere sidenhen, upsi!)
Som I kan se, så har jeg en lille samling og det er der en helt speciel grund til. Jeg vil gerne bruge mine produkter. Jeg synes altid, at det er vildt ærgerligt, når folk har 6 forskellige BCAAs and more to come, for de kommer jo aldrig igennem dem alle sammen. Mine smagsløg gider naturligvis heller ikke bare nøjes med én smag, så der skal naturligvis også være lidt forskelligt.

Det, jeg bruger mest er nok BCAA. Det smager lidt som saftevand og det er med til at musklerne ikke bliver nedbrudt i ligeså høj grad. Det er især godt, hvis man laver two times - selvom ingen vil anbefale det med mindre det er lige inden konkurrencer, for kroppen simpelthen ikke kan klare det i det lange løb og du har lettere ved at få skader. Jeg har med smagene: mango nectar, tropical pinapple og passion fruit and mango
Jeg er også stor fan af zero toppings for det kan bare puttes på så mange ting - panekager, grød, i iskaffen mm. Jeg har med smagene: chocolate, banana and chocolate, coffee og to med salted caramel (gæt min yndlingssmag, hæhæ)
Proteinpulveret siger måske lidt selv, men det er essentielt. Her holder jeg mig mest til naturlige smage som vanilje og chokolade, da jeg bruger det meget, når jeg bager.
Til sidst er der mine højt elskede pandekager med: classic, banana coconut, ultimate chocolate, peanutbutter and chocolate og min yndlings - chocolate chip. De er bare guf! 

Jeg er super glad for Bodylabs' produkter, for jeg synes, at de er så lækre og jeg anbefaler altid mine venner at kigge på deres hjemmeside og prøve lidt af det. 
Vi ses! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar