lørdag den 20. august 2016

SUICIDE SQUAD


Lørdag d. 13. august havde jeg en fantastisk chance for at komme gratis ind og se filmen 'Suicide squad'. Jeg var derinde sammen med S. 
Jeg ved intet om universet, så jeg kunne på den måde se filmen med helt nye øjne og derfor har jeg måske heller ikke så meget kritik til filmen som folk, der kender universet to the core. 
Jeg vidste ikke helt, hvad jeg skulle forvente, for jeg havde valgt ikke at læse super meget om filmen før, at jeg havde set den. Jeg havde da set traileren, men jeg vidste ikke helt, hvad jeg kunne forvente, for jeg føler til, at filmens trailer afviger rigtigt meget fra den faktiske film.
Jeg havde simpelthen bare den fedeste oplevelse. Jeg var underholdt under hele filmens spilletid. Jeg er typen, der altid har et ur på i biffen, så jeg kan holde øje med klokken, men jeg kiggede ikke på mit ur én eneste gang, hvilket jo kun er positivt.
Jeg kan varmt anbefale folk, at lade være med at lytte til anmelderne og smutte i biffen og se filmen, for den er simpelthen super god.
Farveller!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar