onsdag den 10. august 2016

I JUST BOUGHT

Whatevs

Whatevs by officialrillo featuring ASOS



Efteråret og skolestarten nærmer sig med hastige skridt - eller jeg er faktisk startet i 3G i dag. Jeg har derfor ikke kunne dy mig for at opdatere garderoben bare en lille smule. Hvert efterår føles det som om, at jeg har gået i det samme tøj i evigheder, hvilket jeg sikkert også her. Samtidig, så slog det mig også, at min garderobe består af enten t-shirts eller af sweaters. Jeg har ikke rigtigt en mellemting til efterår, hvilket også forklarer, hvorfor jeg enten altid fryser eller sveder. Derfor endte jeg med at shoppe et par nye ting hjem. Jeg har valgt at dele mine fem yndlingsting, for de sidste ting er halloween og juleting. De er på udsalg i øjeblikket, så jeg valgte altså at købe nogle festlige trøjer hjem - hvorfor ikke? Jeg elsker jo alle højtider og det var billigt.
Kys for nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar