lørdag den 6. august 2016

EN SMUTTUR TIL FREDERIKSBERGCENTERET





I søndags smuttede min mammi og jeg til Frederiksbergcenteret. Det var hendes sidste feriedag inden, at hun skulle tilbage på arbejde og der har været så mange ting de sidste par dage, at vi begge to virkelig havde brug for det.
Vi spiste frokost på PALÆO og så tøffede vi ellers bare rundt i centeret og nød livet sammen. Det var skønt, at der var udsalg selvom jeg ikke kom hjem med de store gevindster. Eller udsalgsvarer for den sags skyld, haha. Der var ikke rigtigt noget, der faldt i min smag. Måske er det, fordi at jeg allerede havde øje på et par udsalgsvarer på asos og jeg lige ville vente til august. At jeg så kun fik én af tingene, det er en hel anden sag.
Jeg kom dog hjem med øjenskyggepaletten chocolate bar fra Too Faced. Jeg er vild med farverne og jeg synes, at paletten har nogle gode kombinationer mellem matte farver og glimmer farver. Jeg har ledt længe efter sådan en palette. Jeg fik også re-stocked på min yndlings-hverdags-foundation og lidt træningsprodukter.
Alt i alt, så var det en super lækker tur.
Vi ses venner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar