lørdag den 30. juli 2016

HYGGE I HAVEN






Torsdag aften var en skøn aften. Solen skinnede og varmen var endelig faldet nogle grader til, at man kunne lave aktiviter uden at smelte væk. Familien samledes og vi spillede nogle omgange krocket i haven. Noget som jeg ikke har spillet i mange år, men på det sidste har jeg fundet vores gamle havespil frem og hygget mig en del med det. Jeg havde bagt nogle lækre cupcakes og så svingede vi ellers køllen. Mine evner til krocket er meget dårligere, end hvad jeg husker, for jeg tabte stort begge gange. Haha, man kan ikke være den bedste til alt.
Bagefter, samledes vi i stuen til taconight og en masse grin. S og jeg tog et par runder krocket efter aftensmaden, for jeg skulle have min revanche og jeg endte dag også med at vinde et par gange. Øvelse gør trods alt mester. 
Aftenen sluttede med, at jeg kom til skade. Big suprise - jeg er nok én af de mest uheldige mennesker i verden, for jeg skal altid finde en måde at komme til at skade på. Om jeg er pakket ind i bobbelplast gør nok ingen forskel.

Vi ses! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar