onsdag den 27. juli 2016

SOMMERMAKEUP


Nu er solen da endelig kommet til Danmark og mit ansigt stråler. Jeg har også allerede fået lidt af min farve tilbage, hvilket er så skønt. Jeg har derfor sammensat et naturligt og sødt look til jer. På billedet ovenover har I eksempler på tingene, som I skal bruge til at skabe det. Jeg vil forslå at putte den guldfarvede eyeliner i farven 09 golden globe fra GOSH COPENHAGEN på den nederste våde vippekant, for at give det et mere gyldent og frisk look.
Min true match foundation ligger altid fast i min makeup pung, for jeg elsker den simpelthen så højt. Den blender så godt ind med huden og så giver den bare en flot naturlig glød.  Pudderen er også noget der ligger fast i min makeuppung - dog mest om sommeren, fordi den eftersigende skulle være vandfast. Det ved jeg dog ikke helt om holder, men den holder i hvert fald bedre end så mange andre.
Bronzeren og highlighteren taler lidt for sig selv og er et statement hos de fleste. Til et naturligt sommerlook kan man også nøjes med noget simpelt til øjenbrynene, så de ser så naturlige ud som muligt. Jeg bruger selv en øjenbrynsblyant fra GOSH COPENHAGEN i farven 03 greybrown. Til at slutte hele looket af med og for at få øjnene til at poppe skal der bruges lidt mascara. Min yndlingsmascara er False Lash Architect fra L'OREAL. Den er så god og fungerer super godt med mine vipper.
Kys for nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar