lørdag den 16. juli 2016

#ROS16 - WHAT I LISTENED TO


Roskilde festival var en fed oplevelse og jeg fik lyttet til en masse musik. Nogle koncerter var bedre end andre. Jeg har lavet en nogenlunde rangliste over hvilke koncerter, jeg synes, der var bedst. De er altså ikke helt i rækkefølge, men nogenlunde.

Nogle af koncerterne hørte jeg kun ét par numre af, for der var mange koncerter samtidig, som jeg gerne ville se, som jeg fløj lidt rundt.
De to bedste var Bring Me The Horizon. Energien var tårnhøj. Koncerten var fyldt med headbangs, moshpits og fællesskab - præcis som det skal være.
Elle King var også skide fedt. Jeg stod forrest, så det gør naturligvis også en del for, at hun ligger så højt oppe. Koncerten var meget lille og super intim. Hun har en fantastisk stemme og de fik vi virkelig at høre.
Tag en kop te og læs eller lyt med.

Bring Me The Horizon


Elle King


Biffy Clyro


Red Hot Chili Peppers


Macklemore & Ryan Lewis


CHVRCHES


Tenacious D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar